გამარჯობა, მე დუცი ვარ ))

ეს ჩემი ბლოგია , ბლოგი რომელიც ფურცლებისა და დღიურის ალტერნატივა იქნება ჩემთვის!


კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება!



Thursday, September 29, 2011

King Lear

უკვე ორი ღამეა   ეს (დააწექით ხაზგაზმულ ეს_ს ლინკის სანახავად) სიმღერა ჩემი ნაწილია!... 
როგორი სევდიანია, როგორი ღრმაა...... როგორი გენიალურია ყანჩელის მუსიკა... ლირივით ...........
სიამოვნებით ვიტირებდი ახლა! ვიქვითინებდი!!!!!!!!!!!!!!!! 
არ მჯერა რომ მეც ქვის გული მაქვს.. ალბათ არ მინდა დავიჯერო...... ან არ ვიცი! 
მე ბევრი რამ არ ვიცი! 
არ ვიცი როგორ უნდა მოვიქცე რიგ შემთხვევებში, თუმცა რაც ნამდვილად ვიცი  ისაა რომ ვიცი ღმერთი ყოველთვის ჩემთანაა და ვგრძნობხოლმე მის ჩემთან ყოფნას!.......  არის შემთხვევები როცა მინდა სხვანაირად მოვიქცე მაგრამ რაღაც არ მაძლევს ამის საშუალებას, რაღაც არ მიშვებს! და მე ვტირდები ვით მეფე ლირი.................... 


როგორც შიოლა, ალბათ მეფე ლირიც ყველას ცხოვრებაშია! ჩემს ცხოვრებაშიც არის.. ახლა მოვიდა!....... ის მეფეა! მე დედოფალი  ჰაჰა ))))))))))))) 


არსებობს რაღაცები რასაც ვერ გაექცევი! 
და არსებობს ოცნებები  გონებაში ჩაწერილი რომელიც ხდება... 
სასწაულები ყოველ წუთს ხდება.. მაგრამ ადამიანები მხოლოდ მასშტაბებს ვაქცევთ ყურადღებას! 


მიხარია რომ ბევრი რამ, "ჩემი", "ჩემს მეფე ლირშიცაა"... ძალიან ბევრი რამ!.. ვერც კი დაიჯერებთ იმდენი! აუღიარებლად ეს ასეა.. 
მე ვიცი რომ ეს ასეა და მყოფნის!!!!!!!!!!!!! 


იცი თავიდან ვიფიქრე რომ ის ნამდვილად ისეთი იყო როგორიც ვიფიქრე!.. მერე გადავიფიქრე და ბოლოს მივხვდი რომ მას ბევრი ის თვისება აქვს, რაც უზომოდ მიყვარს! კი არ მიყვარს, ძალიან მიყვარს!!..


მინდა მჯეროდეს რომ ესეც რიგითი შიოლა არაა?! ფუფ მეზიზღება შიოლები ))))))) 

0 კომენტარი:

Post a Comment