გამარჯობა, მე დუცი ვარ ))

ეს ჩემი ბლოგია , ბლოგი რომელიც ფურცლებისა და დღიურის ალტერნატივა იქნება ჩემთვის!


კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება!



Tuesday, October 4, 2011

..

მე არ ვიცი რა როგორაა სხვის ცხოვრებაში მაგრამ მე როცა ძალიან  მოწყენილი ვარ მაშინ ვწერ.. უმეტეს შემთხვევაში მაინც..... ისიც არ ვიცი ეს რამდენად კარგია! ან საერათოდ საჭიროა კი რამისთვის/ვინმესთვის? ასე გამომზიურება ყველაფრის.. დასამალიც რაღაა! ისეთი მოკლეა ჩვენი ცხოვრება!.. ალბათ იფიქრებთ 22წლის ადამიანს რატომ უნდა ქონდეს უკვე დროის ასეთი აღქმაო მაგრამ.... ძალიან ბევრი მაგრამ არსებობს! ისეთი მაგრამები რომლებიც მხოლოდ ფურცელზე იწერება!... 
დღეს სახლში რომ ვბუნდებოდი წამოერად გავითიშე და სულ სხვაგან აღმოვჩნდი!.. მე სულ სხვაგან ვიყავი და სამყარო სულ სხვაგან! ვერც შინაურები მოვუშვი ჩემამდე და ვერც უცხოები.. საშინელი გაუცხოვება მქონდა..  სულ სხვაგან იყო სამყარო ჩემგან!.. არავის ესმოდა ჩემი! ყველა ცალკე იყო!.. ისეთი სიცივე ვიგრძენი.. ისე არ მინდოდა დიდხანს გაგრძელებულიყო ეს შეგრძნება!!!!!!!!!!!! 
ძალიან არ მინდა დღეები გვაკლდებოდეს და გვაჭამდეს ბოლო სიხარულებს ეს დრო!!! 
არ მინდა! ძალიან არ მინდა... 


მოკლედ... 
არ მინდა ყველაფერს ჰქონდეს ბოლო! 



0 კომენტარი:

Post a Comment